Cudeńka listopadowe

16:56

Zaniedbałam nieco bloga, wpadając w wir przygotowań zimowego  spotkania z rękodziełem. Było bardzo miło, a ja wróciłam z torbą pełną zakupów. W pełni popieram pojawiające się inicjatywy promujące kupowanie rzeczy ręcznie tworzonych zamiast taniej masówki. Wolę dać komuś unikatowy prezent tworzony z sercem i pasją, a przy tym wesprzeć kreatywne osoby, które te cudeńka tworzą. Pochwalę się kilkoma zakupami, ciekawa jestem czy i Wam się spodobają?

1. Szydełkowe kapturki na słoiki i butelki.  Co roku obdarowuję znajomych własnoręcznie wytworzonymi smakołykami, w tym roku będą miały dodatkową "babciną" oprawę.




2. Pudełko z elfem. Kupione z myślą o dziewczynce, której imienia nie napiszę bo jak przeczyta, niespodzianki nie będzie :) Dzieło Ewy z Przytulnego Domu



3. Świeca ozdobiona decoupage (Iza Ćwiklińska). Dla osoby która lubi optymistyczny pomarańcz :)
Czas palenia 70 godzin, więc wystarczy na  wiele wieczorów.


4. Coś dla mnie. Uparta jestem jak osioł, wiec nic dziwnego że mnie urzekł:)  Kto by się oparł tym wpatrzonym w niego koralikowym oczkom? Osiołka zrobiła LU- Lucyna.







Żeby Was nie zanudzić kolejne zakupy (i prezenty które dostałam)  pokażę w kolejnym poście :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kapturki na słoiki! - Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram całym sercem pomysł na takie prezenty:)))Twoje zakupy bardzo mi się podobają:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie jarmarki. Nie tylko można zaopatrzyć się w wyjątkowe ręcznie robione "drobiazgi" ale poznać ciekawych ludzi :))
    Twoje zakupy i prezenty są śliczne, osioł przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie osiołek najlepszy ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię koronkowe wyroby, toteż podobają mi się twoje zakupy. Pozdrawiam
    malgo568.bloog.pl i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osiołek przesłodki. Baaardzo podobają mi się filcowe broszki i szydełkowe kapturki na słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe