Lato na tarasie

12:26

Tym razem kolor dekoracji tarasowych wybrał mój mąż. Jak tylko zobaczył wielką kulę niebieskiego kwiecia, zaparł się że musimy ja kupić. No i cóż miałam robić? Dostosowałam się do jego życzenia. 
Dokupiłam drugą :)







Prezentują się pięknie z niemal każdymi dodatkami i każdym tłem!




A tu już inny tarasowy obrazek: śpioch tarasowy :)
Rozpadły mi się stare klapki. Jednego wyrzuciłam, drugim zaopiekowała się nasza sunia. Nie gryzie go, nie niszczy, nie nosi go po domu, ale z nim śpi. Oryginalna przytulanka :)




You Might Also Like

1 komentarze

  1. zdecydowanie niebieski kolor dodatków < tych roślinnych też > bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe