Poświąteczne porządki

14:39

Świąteczne dekoracje powoli wracają do pudełek. A ja w trakcie sklepowego remanentu znalazłam  12 szklanych sopelków, które się sprytnie schowały za pudełkami z latarenkami. Może ktoś chce przygarnąć te "sierotki"? Są cztery różowe (stanowczo nie moja bajka jesli chodzi o kolory), cztery srebrne i cztery w kolorze bladozłotym. Wszystkie ręcznie robione i rzecz jasna nowe. Wyskość ok 17 cm. Zdobienie przypominające wzorki jakie rzeźbi szron na szybach okiennych.








Zaintersowanych proszę o kontakt, cena 6 zł/sztuka + koszt wysyłki.

You Might Also Like

0 komentarze

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe