Szkolny woreczek dla Ani

15:13

Druga klasa, nie w kij dmuchał... Nowy woreczek na strój gimnastyczny drugoklasistce stanowczo się należał. A skoro tak, sięgnęłam do szafy po kawałek "szmatki" i przeprosiłam się z moim starutkim Łucznikiem. Ani spodobał się materiał w czerwone paski, ja dorzuciłam od siebie koronkę i czerwone guziczki na końcach tasiemek. A tu efekt naszego wczorajszego wieczornego szycia:




Małego woreczka nie było w planach, ale że akurat nawinął mi się pod rękę kawałek materiału...

You Might Also Like

1 komentarze

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe