Marcowe tulipany

09:15

Gdzie ta wiosna? Na ogródku co prawda już pierwsze "zielone" zaczyna nieśmiało z gruntu wychodzić, ale to jeszcze nie to... Dla tych, którzy podobnie jak ja nie mogą się doczekać wiosny kilka fotek dla poprawienia nastroju. Bardzo lubię ten rodzaj tulipanów. Kolorem i kształtem przypominają mi piwonie.

Tak wyglądały po przyniesieniu

A tak następnego dnia o poranku :)


A to inny poprawiacz nastroju: czekoladowo-miętowe ciasteczka mojej córki Oli. Niebo w gębie :)

You Might Also Like

0 komentarze

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe