Pomarańczowa alternatywa

19:39

Na dworze zimno i biało. Brrr..  Zatęskniłam dzisiaj za goracym słońcem, zieloną trawą i dużą dawką optymizmu. Spojrzałam na swoje fotograficzne "poprawiacze humoru" i  od razu zrobiło mi się milej. Kolorem na dziś stanowczo jest pomarańcz. Optymistyczny do granic możliwości. I ciepły. Pasuje idealnie do zieleni i błękitu.
Udowodnić? Bardzo proszę:

(fotka lukeok)

Na soczyscie zielonej trawie pomarańczowe fotele robią naprawdę duże wrażenie...


Pomarańczowy kojarzy mi się z kolorem koła ratunkowego. A dzisiaj po spacerze na kilkunastostopniowym mrozie ratunek przed przygnębieniem bardzo był mi potrzebny. No i ta soczystość... To przecież kolor moich ulubionych mandarynek i pomarańczy. One także poprawiają mi nastrój. Najpierw kiedy pietrzą się dumnie na paterze, a potem "wewnętrznie", kiedy zostaje po nich tylko wspomnienie i mokre od soku place. 
Na jesieni posadziłam w ogrodzie pomarańczowe tulipany, na wiosnę będzie optymistycznie...

We wnętrzach pomarańcz też się świetnie sprawdza. Ociepla, rozświetla, dodaje rumieńców. Oczywiście jeśli stosuje się go z umiarem.

You Might Also Like

0 komentarze

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe